Net als vorig jaar hebben de dames van Lionsclub Gouda Hera woensdag 23 oktober weer een filmmiddag georganiseerd.  Deze keer in samenwerking met Stichting Present.
De middag vond plaats in het Filmhuis Goda en was bestemd voor kinderen die normaal gesproken nooit naar de film kunnen. Het was een prachtige, geslaagde middag waar 54 kinderen aan hebben deelgenomen. De kinderen werden ook getrakteerd op popcorn en limonade. De bedoeling is dat dit een jaarlijks evenement blijft in de herfstvakantie.

De kosten van onder andere dit evenement, voor onze doelgroep de onzichtbare kinderen, worden vooralsnog betaald uit twee jaarlijkse acties, te weten op koningsdag met het verkopen van kleding op de Oranjeboulevard en tijdens Gouda bij Kaarslicht.  "Zoals we dat ook op  vrijdag 13 december weer zullen doen met de verkoop van,  Glühwein, oliebollen en warme chocomel.
.

Als extra actie dit jaar roepen wij iedereen op om ongebruikte kerstkaarten te doneren die wij op die dag kunnen verkopen voor het goede doel. Kerstkaarten kunnen worden afgegeven bij Buurthuis De Speelwinkel aan de Raam 60-62  of aan de Raam 222